Prijavi se v POPR!

Za prijavo na dogodke in svetovanja ter za brskanje po najnovejših prostih delovnih mestih se vpiši v portal POPR. Če si študent se vpiši s svojo digitalno identiteto, če pa si študent brez statusa, študent druge univerze, dijak, alumni UL ali zaposleni na UL pa sledi enostavnemu registracijskemu postopku.

Ne spreglej naših e-novic

Da ti ne bo ušel noben dogodek ali dobra karierna priložnost, se prijavi na naš e-novičnik. Če si nanj že naročen (večina študentov je), pa najprej preveri, da ti ne zahaja med neželeno pošto (se zgodi!).

02.12.2020

Druge oblike predstavitve delodajalcu

Pripravila: mag. Tina Kozic Kolšek

S standardno obliko predstavitve in ne preveč izstopajočimi se izkušnjami je včasih težko pritegniti pozornost delodajalca, še posebno na začetku karierne poti. Za vas smo v nadaljevanju zbrali nekaj koristnih napotkov, kako lahko poskrbite za prepoznavnost na spletu in izkoristite moč družbenih omrežij ter vrsto brezplačnih orodij, ki so vam lahko pri tem v pomoč. Sami si glede na svoje interese in področje, kjer si želite nadaljevati karierno pot, izberite, kateri način vam najbolj odgovarja.

cv-4043315_1920

Kratka osebna predstavitev oz. Elevator Pitch

To je vrsta kratke predstavitve, ki je nastala na Wall Streetu, kjer je možno naleteti na bančnike samo, kje drugje kot, v dvigalu.  Čeprav je ime »elevator pitch« velikokrat samo simbolnega pomena in ga skoraj sigurno ne boste imeli priložnosti izvesti zares v dvigalu, se pa lahko za vajo odpeljete v najvišje nadstropje in povadite prepričljiv govor o sebi. Tako boste pripravljeni, ko boste na kakšnem mreženjskem dogodku, konferenci ali drugem dogodku, kjer bi lahko naleteli na potencialnega delodajalca.

S kratko predstavitvijo sebe, svoje ideje ali izdelka lahko pritegnete pozornost delodajalca, da vas povabi na razgovor. Le-ta naj traja nekje 30 sekund, cilj je, da vzbudite zanimanje do te mere, da vas sogovornik povabi na sestanek. Pri nagovoru povemo kdo smo, s čim se ukvarjamo, s kakšnim predlogom se obračamo nanje in pridobimo njihovo pozornost.

CV vizitka

Je nadgradnja splošne vizitke, ki na kratko povzema vaša ključna znanja in kompetence. Tudi CV vizitko lahko uporabite, ko greste na kakšen mreženjski dogodek ali pa jo izročite osebi, ki potencialno lahko pomaga na vaši nadaljnji karierni poti. Je praktična. Praktična je iz razloga, ker ne zavzame veliko prostora, vključuje elemente vašega življenjepisa in portfelja, in jo lepo lahko vkomponirate v svoj elektronski podpis emaila ali na svojo spletno stran. Več o sami sestavi in uporabnosti, si lahko preberete tu.

Pri oblikovanju so vam lahko v pomoč različna orodja, kot so Canva, Themeforest.

Za svojo prepoznavnost lahko poskrbite tudi na spletu.

LinkedIn

Ste vedeli, da vedno več delodajalcev pri iskanju novih zaposlenih uporablja prav Linkedin? Na LinkedInu lahko predstavite svoje znanje, strokovne dosežke, delite aktualne informacije na vašem profesionalnem področju in se povezujete s številnimi strokovnjaki iz različnih področij.  

Še nimate LinkedIn profila? Spremljajte naše napovednike dogodkov in ne zamudite naslednje delavnice, kjer vam bomo podrobneje predstavili priložnosti, ki jih nudi to profesionalno omrežje.

Lastna spletna stran in blog 

Poleg LinkedIna lahko svojo spletno prepoznavnost izboljšate tudi s svojo lastno spletno stranjo, na kateri lahko obsežneje predstavite vaše izkušnje, dosežke, dela/storitve/zapise. Še posebno je to pogosto na področju oblikovanja, arhitekture, pisanja blogov, kar pa ne pomeni, da tega ne morete narediti tudi vi. Ogromno je tudi priložnosti za uporabo raznolikih vizualij. Dandanes so na voljo različna tehnična orodja, s katerimi lahko že sami ustvarite svojo spletno stran. Med bolj znanimi in finančno ugodnimi so npr.: Wix.com, Wordpress.com, Webs.com, Weebly.com; idr.

Video CV

Nedolgo tega, je bil video cv bolj kot ne v uporabi med bolj naprednimi, kreativnimi in drznimi kandidati. Sedaj pa se že vse pogosteje dogaja, da v oglasih zasledimo, kako delodajalci že v oglasih zahtevajo tovrstno obliko CV-ja, da se predstavite v treh minutah. Lahko se ga lotite na tak način, ali pa takole. Lahko si pomagate s POWToonom.

In še eno opozorilo …

Včasih je ves trud z raznolikimi predstavitvami zaman, če nismo pozorni tudi na druge »odtise«, ki jih pustimo oz. komuniciramo na družbenih omrežjih. Še posebno v osebnih profilih. Pazite kaj in kako objavljate.

Svoje meje ustvarjalnosti si postavite sami in pri tem upoštevajte, da »make it personal« morate dodati osebno noto!